petak, 11. prosinca 2015.

Da li visoko brendirane naočale vrijede toliko?

Da li visoko brendirane naočale vrijede toliko?
Da li visoko brendirane naočale vrijede toliko?
Ja ne mislim da visoko brendirane naočale vrijedi toliko. U stvari, ja obično kupujem prilično jeftine sunčane naočale, zato što, iz mog iskustva s naočalama, na njih se lako može sjesti, lako mogu spadnu sa glave ili da se polome na neki drugi način prije kraja ljeta. Barem kada se ovo dogodi meni je žao samo za 100 kuna umjesto za 1000 kuna ili više.

Razmotrite sljedeće:

 · Dizajnirane naočale mogu koštaju i do 2500 kuna. Čak iako čuvate jedan par pet godina, to je ipak 500 kuna godišnje. Razmislite što biste mogli učiniti s tim novcem!
 · Većina visoko brendirane naočale sunčanih naočala se prizvode od strane istog proizvođača. Luxottica, talijanska tvrtka, je zadužena za kreiranje naočala svih vaših omiljenih dizajnera, uključujući Barberi, Bulgari, Dolce & Gabbana, Chanel, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Ray-Ban, Miu Miu i Stella McCartney.
 · Iako dizajnerski brendovi prave svoje svoje proizvode da budu izdržljiviji, opet su one podložne ogrebotinama i lomljenju, baš kao i druge naočale za sunce.
 · Najvažniji razlog za nošenje naočala je zaštita od štetnih UV sunčevih zraka. Jeftine sunčane naočale osiguravaju 100 postotnu zaštitu baš kao i skupe dizajnirane naočale.

 Sa dolazećom ljetnom sezonom 2016. svi nagomilavaju sve svoje ljetne potrepštine. Kupaći kostimi, kreme za sunčanje, šeširi za sunce i sunčane naočale su za mnoge na vrhu liste. I dok su sunčane naočale nepobitno neophodne, mnogi ljudi ih smatraju luksuzom koji mora da se ima. Da, one pomažu kod blokade štetnih UV zraka i štite oči od preranog starenja i katarakte. Ali potrošiti više od 1000 kuna za par sunčanih naočala za neke je malo previše.

Koliko najviše plaćate za sunčane naočale?